loading...
گردو فان
محمد بازدید : 2 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوکه، هافبک تیم فوتبال اتلتیکومادرید در گفت‌وگویی با نشریه مارکای اسپانیا شایعاتی که درباره پیوستن وی به بارسلونا وجود دارد را تکذیب کرد و گفت ترجیح می‌دهد فصل آینده هم در جمع قرمز و سفیدپوشان شهر مادرید بماند. این گفت‌وگو را بخوانید:

روز گذشته (شنبه) نام تو همه جا شنیده می‌شد. صبح که از خواب بیدار شدی چند پیام در این باره برایت ارسال شده بود؟
 خیلی زیاد. در ابتدا فکر کردم اتفاق عجیبی رخ داده است. راستش را بخواهید من زیاد در جریان خبرها نیستم و نشریات را نمی‌خوانم.

وقتی فهمیدی که بارسلونا نسبت به جذب تو ابراز علاقه کرده با خودت چه فکری کردی؟
هنوز وقت نکردم داستان‌هایی که درباره‌ام نوشته شده را بخوانم. من در تعطیلات هستم و به همین دلیل تلاش می‌کنم از حواشی فاصله بگیرم.

با این حال شنیدن خبر تمایل باشگاهی مانند بارسلونا و پیشنهاد 60 میلیون یورویی‌ آن برای جذب تو باید خوشحالت کرده باشد.
باورنکردنی است. بارسا یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و یکی بازیکن بی‌دلیل مورد توجه این تیم قرار نمی‌گیرد. قرار گرفتن در فهرست بازیکنان مورد نظر تیمی مانند بارسلونا هر کسی را خوشحال می‌کند.

با همه این‌ها فکر می‌کنی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ فکر می‌کنی اتلتیکو مادرید می‌تواند نسبت به حفط تو آسوده خاطر باشد؟
بله. تمام کسانی که در اتلتیکو مادرید هستند می‌دانند که من چگونه فردی هستم و چه حسی نسبت به اتلتیکو مادرید دارم. من می‌خواهم در اتلتیکو مادرید بمانم و همه این را می‌دانند.

یعنی فصل آینده هم برای اتلتیکو مادرید بازی خواهی کرد؟
بله. من فصل آینده هم خودم را در پیراهن اتلتیکو مادرید می‌بینم. قبل از آن اما امیدوارم که بتوانم در ترکیب تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قرار بگیرم. این هدف در حال حاضر برای من در اولویت است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 484
  • کدهای اختصاصی