loading...
گردو فان
محمد بازدید : 2 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا عصر روز گذشته (شنبه) لیست نهایی بازیکنانش برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد. در فهرست 23 نفره ماتادورها نام دنی کارواخال و خسوس ناواس نیست تا این 2  بازیکن شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهند.

کارواخال، مدافع راست تیم رئال‌مادرید پس از اعلام لیست نهایی اسپانیا در صفحه شخصی‌اش نوشت: جای تأسف و شرمندگی دارد که نتوانستم در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا باشم ولی افتخار می‌کنم که تا آستانه حضور در این مسابقات پیش رفتم. برای تیم اسپانیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

خسوس ناواس، هافبک کناری منچسترسیتی هم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، در واکنش به عدم حضورش در لیست نهایی لاروخا در صفحه شخصی خودش نوشت: از اینکه به موقع ریکاوری کردم و تمام تلاش خودم را کردم تا همراه تیم ملی اسپانیا به برزیل بروم، افتخار می‌کنم. برای هم‌تیمی‌هایم و مربی اسپانیا آرزوی موفقیت و کسب عنوان قهرمانی دارم.

دل‌بوسکه پس از دیدار جمعه شب دوستانه اسپانیا و بولیوی اظهار کرده بود که نگران وضعیت جسمانی ناواس است چون او اخیراً بازی‌های زیادی انجام نداده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 493
  • کدهای اختصاصی