loading...
گردو فان
محمد بازدید : 4 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی، مهاجم سه‌شیر که اولین بازی ملی‌اش را برای انگلیس 11 سال پیش انجام داد در گفت‌و‌گو با روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس گفت: این بهترین تیم ملی انگلیسی بوده که من از زمان حضورم در این تیم تا کنون دیده‌ام. تنها نقطه ضعف تیم کنونی انگلیس این است که بازیکنان زیادی دارد که تجربه بازی در چنین سطحی را ندارند. با این وجود فکر نمی‌کنم کسی بتواند پیش‌بینی کند که در برزیل چه سرنوشتی در انتظار انگلیس است و به همین خاطر از حضور در جام جهانی 2014 هیجان‌زده هستم.

وی افزود: ایده‌ای ندارم که تیم ملی انگلیس در این دوره جام جهانی چگونه عمل خواهد کرد ولی این را می‌دانم که می‌توانیم در این مسابقات تأثیر شگرفی بگذاریم و با رسیدن به فینال همه را شگفت‌زده کنیم. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که پتانسیل و کیفیتی که در این تیم وجود دارد واقعاً هیجان‌انگیز است. به کاری که می‌توانیم در برزیل انجام دهیم خوش‌بین هستیم.

مهاجم شیاطین سرخ تصریح کرد: شاید جای تعجب داشته باشد که ما بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب داریم. یادم می‌آید که در یورو 2004 من جوان‌ترین بازیکن انگلیس بودم ولی از بازیکنان باتجربه تیم کمک می‌گرفتم. حالا هم در کنار استیون جرارد و فرانک لمپارد می‌توانیم تجربیات خود از حضور در چنین تورنمنت‌هایی را در اختیار جوانان تیم قرار بدهیم.

رونی که در 2 دوره قبلی جام جهانی (2006 و 2010) مصدومیت‌هایی داشته، عنوان کرد: پس از مصدومیت‌هایی که در 2 دوره پیشین جام جهانی داشتم امیدوارم این جام جهانی در اوج باشم. تا کنون در جام جهانی موفق به گلزنی نشده‌ام و می‌خواهم این بار این کار را عملی کنم. می‌خواهم در این جام جهانی بهتر باشم چون می‌دانم که اگر خوب بازی کنم به تیم انگلیس کمک خواهم کرد.

شاگردان روی هاجسون در گروه D جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های اروگوئه، ایتالیا و کاستاریکا همگروه هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 474
  • کدهای اختصاصی